Διαφάνεια Συναλλαγών 

Στην HeBS αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε ένα πλαίσιο με βάση το οποίο και η HeBS να αμείβεται δίκαια για την εργασία που προσφέρει και ο πελάτης να νιώθει άνετα ότι ό,τι ζητήσει θα χρεωθεί δίκαια και θα λάβει το αποτέλεσμα που ζήτησε άμεσα. Για την υλοποίηση του μοντέλου αυτού και την διαχείριση των μη τυποποιημένων εργασιών, η HeBS διαθέτει προς αγορά πακέτα ωρών τεχνικής υποστήριξης. Για λόγους ευκολίας διαχείρισης προς τους πελάτες μας, οι ώρες αυτές μπορούν να χρησιμοποιηθούν από το σύνολο του προσωπικού μας για οποιαδήποτε εργασία σχετική με κάποιο έργο (π.χ δημιουργία ενός γραφικού, δημιουργία μιας φόρμας συγκέντρωσης στοιχείων, καταχώρηση δεδομένων σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, κλπ).

Ο πελάτης, προ-αγοράζει πακέτα ωρών τα οποία πιστώνονται στον λογαριασμό του στο σύστημα διαχείρισης εργατοωρών Manhours. Το κόστος προ-αγοράς ωρών τεχνικής υποστήριξης είναι κλιμακωτά μειούμενο με βάση το μέγεθος του πακέτου που αγοράζει κάποιος οι δε Τιμολογιακή πολιτική χρεώσεων εργατοωρών της HeBS.

Όταν ο πελάτης μας αποστείλει ένα αίτημα (μέσω του HeBS CRM ή του Groupdraw), το αίτημα δρομολογείται στον υπεύθυνο του έργου (Project Manager). O project manager ενημερώνει τον πελάτη για τον συνολικό χρόνο που θα απαιτηθεί για να υλοποιηθεί η εργασία και ζητά την αποδοχή του πελάτη. Αν ο πελάτης συμφωνήσει, ο Project Manager δρομολογεί το αίτημα στα απαραίτητα μέλη του προσωπικού (τεχνικούς, γραφίστες, κλπ) οι οποίοι εφ' όσον το ολοκληρώσουν ενημερώνουν τον Project Manager και αυτός στην συνέχεια φροντίζει να αφαιρέσει από το υπόλοιπο ωρών του πελάτη το συμφωνηθέν ποσό χρόνου από το υπόλοιπο του.
Στις χρεώσεις δεν συμπεριλαμβάνονται ποτέ χρεώσεις που έχουν να κάνουν με επιδιόρθωση σφαλμάτων που οφείλονται στην HeBS παρά μόνο εργασίες που αιτήθηκαν από τον πελάτη.
Ο πελάτης μπορεί ανα πάσα ώρα και στιγμή στο Manhours να ελέγξει όλες του τις χρεώσεις (σε λεπτά/ώρες), να δει το υπόλοιπο του (σε λεπτά/ώρες) και να οδηγηθεί στο HeBS CRM όπου μπορεί να κάνει ανασκόπηση σε όλη την επικοινωνία από την οποία προέκυψε η χρέωση.
Η μέθοδος αυτή εφαρμόζεται στην HeBS πλέον σχεδόν 2 έτη και έχει επιφέρει βελτίωση της παραγωγικότητας μας τουλάχιστον κατά 300% ένα αποτέλεσμα που το μεταφέρουμε στον τρόπο που εξυπηρετούμε τους πελάτες μας.

Διαπιστώνουμε καθημερινά στους πελάτες μας, την εμπιστοσύνη που τους διακατέχει στην σχέση τους με εμάς και την διάθεση τους να ολοκληρώσουν το όραμα τους χωρίς φόβο ότι το έργο τους θα βγει εκτός προϋπολογισμού.